מי מספק גז ביתי ואילו עלויות כרוכות בכך? ‏

גז ביתי

אולי אתה תוהה למה אתה צריך גז ביתי. מהם העלויות השונות הכרוכות בכך? במאמר זה נשיב על שאלות אלה ועוד. ‏ המשך לקרוא כדי לברר יותר על היתרונות וההוצאות של גז ביתי. לאחר שתקרא מאמר זה, יהיה לך יותר ביטחון בהחלטה מושכלת לגבי צרכייך הביתיים לגז. ‏ אנחנו גם נספק מידע בסיסי על מי מספק גז ביתי, מה המחיר שלו ואיך להשיג אותו. עליך גם להיות מודע לתפקידה של הממשלה בנושא.

למה אתה צריך גז ביתי?

גז טבעי הוא מקור אנרגיה נפוץ המשמש בבתים למטרות שונות. למרות שהחשמל הוא מקור האנרגיה הנפוץ ביותר בבתים, משתמשים בגז טבעי במכשירים המיועדים לדלק זה, כמו תנורים ומחממי מים. בנוסף לכך, השימוש בגז טבעי הולך וגדל באופן דרמטי משום שהמאגרים התת ־ קרקעיים נעשים נגישים יותר. למד עוד כיצד מקור אנרגיה זה פועל בביתך וכיצד להישאר בטוח בשימוש בו. ‏

בבית, גז טבעי הוא דלק יעיל יותר מכל סוג אחר של חשמל. כאשר משתמשים בו לחימום, הוא מתפקד טוב יותר מכל מקור אנרגיה אחר, במיוחד במטבח. זה מאפשר לך לשלוט בטמפרטורה של מזון או משקה ברגע. בהשוואה לחשמל, גז טבעי אמין יותר, גמיש ועקבי יותר. יותר מזה, גז טבעי זול יותר מחשמל ומשתמשים בו במגוון רחב של מכשירים ביתיים.

בנוסף לחימום בתים, ניתן להשתמש בגז טבעי גם לבישול. לדוגמה, אם אתם מתכננים לבשל על טווח גז, אתם צריכים להתקין שסתום סגור במרחק של 1.80 מטר. בדרך זו, אתה יכול לכבות גז באופן עצמאי של מכשירים אחרים ללא הצורך להפעיל את מכשיר הגז. אפשר גם להשתמש בשסתום ראשי בצד הרחוב כדי לכבות גז לבניין. בעוד שסתום זה מיועד לעובדי חברת גז, אתה יכול להשתמש בו למקרי חירום. שסתום הפסקת החירום הוא בדרך כלל פשוט, מאונך או מקביל לצינור הגז.

מי מספק גז ביתי?

גז טבעי הוא סוג הגז הנפוץ ביותר המשמש לחימום בתים, אך ישנם סוגים נוספים, כולל CNG, Biogas ו-LPG, בהתאם למצב האספקה המקומי. גזי דלק שונים בתכולת האנרגיה שלהם על פי אינדקס Wobbe, אשר מודד את כמות האנרגיה המופקת כאשר הם שורפים. לא לכל הגז הטבעי יש את אותו אינדקס Wobbe, אז צרכנים באזורים מסוימים צריכים לבקש מספקי גז מקומיים מידע נוסף.

https://www.youtube.com/shorts/zrppcjK5bn8

התשובה לשאלה ”מי מספק גז ביתי?” מורכבת ואף מבלבלת. קודם כל, אתם צריכים להבין את ההבדלים בין ספק הגז הטבעי לתועלת הגז הטבעי. בעוד שניהם עובדים כדי להעביר את הגז הטבעי לבתים ולעסקים, יש להם תפקידים שונים מאוד בתהליך. להבין את האפשרויות שלך ולקבל החלטה מושכלת לפני שאתה מתחלף! הנה כמה דברים שצריך לזכור:

מה המחיר של גז ביתי?

מכיוון שמחירי הגז הטבעי הגיעו לשיא, אתה יכול לצפות שהחשבונות החודשיים שלך יעלו, גם כן. למרות שמחירי הגז הטבעי עלו בהתמדה בשנה האחרונה, הם עדיין גבוהים באופן חריג, הודות למערבולת הקוטב, שצללה את המערב התיכון לקיפאון עמוק בפברואר האחרון. בעוד שמחיר הגז הטבעי עלה מעט בחודש שעבר, הוא עלה ב-31.5% בשנה האחרונה בלבד. באזור המערב התיכון, הכולל את איווה, אילינוי, אינדיאנה, מישיגן, אוהיו ודקוטה הדרומית, עלו מחירי הדלק הטבעי ביותר מ-20 דולר לשטר של 100 דולר.

גז טבעי הוא משאב נפוץ לשימוש נרחב בבתי חימום. מנהל המידע על אנרגיה בארה "ב מדווח כי כמחצית ממשקי הבית משתמשים בו לחימום ביתי. בנוסף, כשליש משתמשים בגז טבעי כדי לחמם את המים שלהם. תשתיות הגז הטבעי קבעו מחירים ממוצעים חודשיים לגז למגורים. מחיר הגז הטבעי תלוי בגודל ביתך, ביעילות מכשירי החשמל שלך, ובכמות האנרגיה שאתה משתמש. על מנת לקבוע כמה גז הבית שלך יצטרך, להשתמש באתר מנהל מידע אנרגיה.

גודל הבית שלך, כמה אנשים גרים שם, וגורמים אחרים קובעים את גודל החשבון שלך. אתה יכול להוריד את חשבון הגז החודשי שלך על ידי השקעה במכשירים חסכוניים באנרגיה. דרך טובה לחסוך כסף בחשבון הגז שלך היא להתקין יותר בידוד בביתך ולהשתמש במכשירים חדשים חסכוניים באנרגיה. ניתן למצוא מכשירים חסכוניים באנרגיה טובה בשוק במחירים סבירים. דרך חכמה לחסוך כסף בדלק היא להשקיע במכשירים יעילים יותר, כולל משאבות חום, מדיחי כלים ומחממי מים.

לפרטים נוספים, לחצו כאן: https://dalkalgas.co.il/%D7%92%D7%96-%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%99