מהי רצועת סרט LED הטובה ביותר שיש להשיג?


אורות לד הופכים למגמת האלקטרוניקה הביתית החמה ביותר, ומסיבה טובה. אבזרי תאורה מודרניים אלה זמינים במגוון סגנונות וצבעים. והודות לטכנולוגיה חכמה, ניתן לשלוט בהם מרחוק באמצעות אפליקציות. חלק אפילו מסונכרנים עם מערכות ביתיות חכמות פופולריות, כמו Google Home ואלכסה. לחוויה אישית יותר, אתם יכולים אפילו לקנות מערכת תאורה חכמה שמחוברת לטלפון שלכם. אבל לפני שאתה עושה את הרכישה, אתה צריך לדעת מה לחפש בעת קניות לאורות LED.

אורות לד גמישים ויעובשו כמעט לכל סביבה. הם בדרך כלל באים עם גיבוי הדבק, כך שאתה יכול לתקוע אותם בכל מקום שאתה רוצה. אבל ודא שאתה קונה אחד שיש לו גיבוי דביק טוב, כפי שכמה ידוע להשתחרר בתנאים לחים. אתה תמיד יכול להסיר אותם אם אתה רוצה. ואם תשנה את דעתך על האורות מאוחר יותר, תוכל בקלות להסיר אותם. עם זאת, לוודא לקנות את הסוג הנכון של הדבק כך שאתה לא להרוס סביבת הגידול של הצמחים שלך.

אורות סרט לד מגיעים עם נהגים מובנים שעוזרים לשלוט בכמות החום שהם מייצרים. אז במקום שיהיה לך נהג מגושם שעלול להפריע לפרויקט שלך, אתה יכול פשוט לחבר כמה רצועות ולחתוך אותן לאורך שאתה צריך. ועם אפליקציית DayBetter החינמית, אתה יכול לשלוט אורות רצועה LED מכל מקום. וניתן להדליק ולכבות אותם בקלות. בין אם אתה בעבודה או נרגע בבית שלך, אתה יכול לשלוט בהם מכל מקום.

התוצר הנפוץ ביותר של רצועות גמישות LED לשיפוצים ביתיים ותאורה ביתית הוא הסט הגמיש 12-24 וולט. אורות אלה יכולים לשמש לתאורה מבטא, תאורת משימה, ומרחבים חיים כלליים. והם באים עם מגוון של אביזרים. אז אתה יכול להיות יצירתי! האפשרויות אינסופיות. אל תיתן למגבלת המחיר לעצור אותך מלהשתמש ברצועות האור האלה. אם אתה לא רוצה להשקיע יותר מדי כסף, אתה יכול למצוא רצועות גמישות LED שיכולות להשתלב עם עיצוב הבית הקיים שלך.

רצועות גמישות לד מגיעות עם מספר אפשרויות צבע שונות. יש אר-ג 'י ורצועות לבנות לאור יום. לבן אור הוא נהדר לסביבות עבודה בעוד לבן חם הוא יותר מרגיע. RGB הוא בחירה מצוינת להדגשת החדר. יתר על כן, רצועות LED חכמות רבות מכילות בקר אלחוטי מובנה. זה מקל על ההתקנה. למעשה, זה אפילו אפשרי להתאים את הצבעים כך שיתאימו לעיצוב שלך בצורה מושלמת. זה מאפשר לך ליצור דפוסי תאורה ייחודיים בבית שלך ללא הטרחה של התקנת חוטים.

רצועות Govee RGBWW LED מציעות מגוון מרשים של אפשרויות צבעוניות, וטכנולוגיית ה-Wi-Fi והיישומים שלהם הופכים אותם לנוחים יותר לשימוש. והם מתחברים בקלות להרבה מערכות ביתיות פופולריות. לכן, אם אתה מחפש אור רצועה LED חכם, זה בהחלט הדרך ללכת. אתה תאהב את רצועות התאורה החכמות האלה! כשאתה קונה אחד מהם, אל תשכח לבדוק את הביקורות לפני שאתה קונה אותן!

ניתן לחתוך בקלות את רצועות ה ־ LED. רצועות אלה מאפיינות קווים חתוכים לאורכם, ורפידות מלחי נחושת יושבות בכל נקודת חתך. זה הופך כל רצועה לכתובת, ומאפשר לך לחבר רצועות מרובות. בנוסף, כמה רצועות LED מגיעות עם מחברים המאפשרים להוסיף עוד אור במועד מאוחר יותר. בלי קשר לסוג האורות שאתם קונים, ודאו שאספקת החשמל שלכם יכולה להתמודד עם הרצועות הנוספות. אם אין לך מספיק מקום לרצועות מרובות, אתה יכול לקנות רצועת LED גמישה עם ערכת הארכה.

בעת קניית LED אורות חשפנות, לוודא לשקול את תפוקת לומן. Lumens היא המדידה הסטנדרטית לבהירות, וזה קובע את סוג האור שאתה מקבל מהרצועה שלך. בדרך כלל, 100 עד 300 לומנים לכל רגל מספיקים עבור תאורת מבטא, בעוד 270 עד 500 לומן/פט מתאימים תחת תאורת ארון ותאורת משימה עם מרחקים גדולים יותר ממקור האור. ואולי כדאי אפילו לשקול את מחירה של רצועת לד גבוהה יותר.

אם אתם רוצים לקנות פנסי לד לשימוש חיצוני, ודאו שיש להם דירוג IP-67. רצועות חסינות למים הן חיוניות עבור פרויקטים חיצוניים, במיוחד אלה שיהיו במים או בקרבת מקום. וכדי להקל על החיווט בבית, נסה לרכוש גרסה 12VDC. ברוב המקרים, סוללות מספקות את הכוח הדרוש ל-DC לאורות LED מונעי סוללה. למרבה המזל, קל לייצר אורות לד מונעי סוללה. אפשר גם לקנות מכשיר שעובד עם מכשיר ביתי חכם.