מהו חידוש אריזה תעשייתית?

חידוש אריזות תעשייתיות

מאמר זה יענה על שאלותיך בנושא חידוש אריזות תעשייתיות. מדריך זה יענה על שאלותיך. זה יסביר מהי חידוש אריזות תעשייתיות, מדוע זה חשוב וכיצד להחיות אריזה תעשייתית. המשך לקרוא למידע נוסף. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל. למידע נוסף על אריזות תעשייתיות, תוכלו לבקר גם במדריכים האחרים שלנו. המשאבים והקישורים המפורטים במדריך זה מיועדים למטרות מידע בלבד ואינם מרמזים על אישור על ידי הרחבה שיתופית של קורנל.

מהו חידוש אריזה תעשייתית?

לפני שתתחיל את תהליך חידוש האריזה התעשייתית, ודא כי הקנה יבש לחלוטין. כדי לעשות זאת, תצטרך גם מתאם פליז, כמו גם צינור פלסטיק. זה האחרון יש צורך לצרף את הצינור ואת הקנה. יהיה עליך להשתמש בסבון עדין ובמים חמים. חשוב לשטוף היטב את הקנה. לאחר שתסיים, תוכל להתחיל בפרויקט חידוש האריזה התעשייתית שלך.

מדוע חידוש אריזות תעשייתיות טוב?

תקנות רבות מחייבות הוצאת מים מאריזות תעשייתיות מדי חצי שנה. פלסטיק יכול לדלוף לתוך מי השתייה, לזהם אותו. אין לשמור מים המאוחסנים לשימוש אישי בחבית. זה צריך להיות שונה באופן קבוע כדי לשמור על זה בטוח ורענן. מיחזור אריזות תעשייתיות יכול להיות נוהג טוב בתעשיות רבות. זה יכול גם לעזור להפחית את כמות הדלקים המאובנים המשמשים לייצור פלסטיק בתולי.

מהו הנוהל לחידוש אריזה תעשייתית?

בעוד שרוב האריזות התעשייתיות עמידות ועמידות לאורך זמן, נזק יכול להתרחש לאורך זמן. בין אם זה נגרם על ידי להיות ירד של מלגזות, או כימיקל קורוזיבי להיות מאוחסן בחבית, החומר בסופו של דבר לבזות. ישנן כמה דרכים קלות להחיות אריזה תעשייתית. פלסטיק ממוחזר הוא אפשרות טובה עבור חברות שצריכות להעביר כמות גדולה של נוזלים לאורך זמן.

ראשית, לחתוך חור בחלק העליון של הקנה. חור זה יאפשר למים להתנקז. הוסף סל רחפן לסינון פסולת. אפשרות נוספת היא להתקין מסך חלון פיברגלס מעל הפתח כדי להרחיק יתושים. בתחתית הקנה, אתה יכול לשים ברז פלסטיק. החלק העליון צריך להיות פתוח. הניקוז התחתון מחובר לצינור כך שתוכלו להשקות איתו את הגינה שלכם.

לאחר ניקוי הקנה שלך, אתה יכול להשתמש בחומר ניקוי כדי להסיר כל עובש, אצות או פסולת אחרת. השתמש במקרצף בסיסי עם זיפים נוקשים כדי לקרצף את הקנה שלך, או השתמש בספוג עם מטלית רחצה. אתה יכול גם להשתמש ארוך מייבש מוך מברשת כדי לנקות את בתוך של חבית. למברשות אלה ידיות תיל גמישות וזיפים נוקשים.