מדרגות מרחפות לבית

מדרגות מרחפות לבית

עלות גרם מדרגות מרחף נקבעת על פי גודלו הכולל, מספר המדרגות, סוג מסילת היד, הפלטפורמות ותכונות אחרות. אתה יכול להתייעץ עם קבלן כדי לקבוע את העלות של הפרויקט כולו. גרם מדרגות מרחף הוא תוספת נהדרת לכל שיפוץ ביתי או בנייה בהתאמה אישית.

מהו גרם מדרגות מרחף?

מהן מדרגות מרחפות לבית? ניתן להשתמש במדרגות מרחפות להפחתת מבנה גרם המדרגות תוך מקסום השטח הפנוי. היתרונות שלה הם רבים ואולי אפילו לא דורשים מעקה. מעקה עשוי שלא להיות נחוץ למדרגות מרחפות . מדרגות מרחפות יכולות לעזור לכם לחסוך מקום בכך שהן מאפשרות להציב פריטים מעליהן. מדרגות מרחפות אולי לא מתאימות לכל בית, אך הן אופציה נהדרת.

יתרון נוסף של מדרגות מרחפות הם העובדה שאתה יכול לפתוח את החלל בין החדרים. מדרגות קונבנציונליות חוסמות נופים ויכולות להרגיש צפופות. מדרגות מרחפות מאפשרות תצוגה ברורה בין החדרים, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת לבתים קטנים יותר. מדרגות מרחפות יכולות גם למקסם את שטח האחסון, מה שהופך אותן לתוספת מצוינת לכל תוכנית רצפה פתוחה או קטנה. מדרגות מרחפות יכולות להוסיף יופי ואלגנטיות לכל חלל.

ניתן להתקין מדרגות מרחפות על קירות בצבעים שונים. חברה אחת מציעה גרם מדרגות המכסה את כל הקיר וממשיך על הקיר הסמוך. צבע הקירות יכול להיות שונה, הוספת קסם שונה למדרגות. גרם מדרגות מרחפות בהתאמה אישית יכול גם להפוך 180 מעלות מלאות, וניתן להתקין אותו בתקציב מוגבל. גרם מדרגות תלוי מהתקרה הוא אפשרות נוספת שיכולה להפוך את הכניסה לבית שלך.

מהי אבן פופולרית לשימוש בגרמי מדרגות מרחפות?

אם אתם מתכננים להשתמש באבן במדרגות שלכם, יתכן שתצטרכו לחשוב מהו החומר המתאים ביותר לפרויקט שלכם. אמנם עדיף גימור מט, אך תוכלו גם לבחור באפשרות קלה יותר. טרוורטין עמיד ובעל מרקם החלקה. עם זאת, זה דורש איטום קבוע כדי למנוע כתמים. זה נראה טוב במיוחד כאשר הוא משולב עם מעקה זכוכית ומהדקי פליז, ויוצר גרם מדרגות עוצר נשימה.

איזו אבן להשתמש עבור גרם מדרגות מרחפות ?

ייתכן שאתה תוהה באיזו אבן להשתמש למדרגות מרחפות שלך אם אתה בונה בית חדש. ישנן אפשרויות רבות, אבל יש כמה דברים שאתה צריך לזכור בעת בחירת החומר הנכון. ראשית, עליך לעקוב אחר חוקי הבנייה, כמו גם את העיצוב של גרם המדרגות שלך. חשוב כי גרם המדרגות מרחפות שלך יהיה קל לשימוש. תלוי היכן יש להתקין את המדרגות, ייתכן שתצטרך אפילו גרם מדרגות נפרד.

חוקי הבנייה וטיפולוגיית הבנייה משתנים ממדינה למדינה. לכל עיר ועיירה חוקים משלה בנוגע לבנייה. לדוגמה, באזור שיקגו יש חוקי בנייה משלו. בעוד שרוב הערים הגדולות משתמשות בקוד הבנייה הבינלאומי, רוב תחומי השיפוט המקומיים עוקבים אחר מודל משותף המתעדכן אחת לשלוש שנים. עם זאת, ישנם גם תחומי שיפוט מקומיים שיש להם קודים ותקנות משלהם, ובחירת האבן המתאימה למדרגות מרחפות שלך עשויה להיות מסובכת.

אבן דקורטיבית ועמידה. גרם מדרגות מרחפות ידרוש פחות תחזוקה ממדרגות מסורתיות. בנוסף, אתה יכול לבחור אבן אשר קל לשמור ונקי. אתה יכול אפילו לבחור אבן שעומדת בפני לחות. זה יכול לחסוך לך זמן וכסף על ידי כריתת ניקוי ותחזוקה של האבן. אם אינך בטוח באיזו אבן לבחור, בדוק כמה מאפשרויות האבן האחרות הקיימות.