כיצד לעצור את הרטיבות מתחת לריצוף?


רטיבות מתחת לריצוף היא בעיה גדולה עבור בעלי נכסים רבים. זה יכול לקרות בגלל מספר סיבות. הגורם העיקרי הוא עיבוי, מה שקורה כאשר הלחות מהאוויר יוצרת קשר עם משטח קר כמו הריצפה. אם יש לך ריצוף לח, עליך להתייעץ עם מומחה כדי למצוא את הפתרון הטוב ביותר לבעיה.

סיבות אחרות כוללות ניקוז ירוד. בחלק מהבתים אין מערכות ניקוז שגורמות למים להצטבר ולגרום לקומות לחות. במקרים מסוימים, בעלי בתים יכולים לפתור בעיה זו על ידי החזרת העפר סביב היסודות. עם זאת, יש לעשות זאת רק במקרים קטנים. אם ההצפה חמורה מאוד, תצטרך לקרוא למומחה שיתקן את הבעיה.

לח מתחת לריצוף יכול להיות מטופל עם ממברנות לחות חסינות. היתרון העיקרי של פתרונות אלה הוא שהם לא דורשים ממך להסיר את הבטון הישן צעקות או ריצוף. זה גוזל זמן ויקר. יתר על כן, קרומי הוכחה לחים אלה יכולים להיות מיושמים ישירות על רצפת הבטון. אבל לפני יישום השכבה הלחה, אתה צריך לוודא שהרצפה נקייה ויבשה.

אפשר גם להשתמש בוואקום רטוב-יבש כדי להסיר מים מתחת לריצפה. עדיף להסיר מים במהירות האפשרית כדי למנוע נזק נוסף לריצוף. אתה יכול גם להשתמש בעיצוב נעליים או רבע סיבוב כדי למנוע מהמים לחלחל לתוך הרצפה. לאחר מכן ניתן להסיר בהדרגה את לוחות הרצפה.

קשה לזהות רטיבות מתחת לריצוף. זה יכול להשפיע גם על קירות ותקרות. אם אתה מבחין בלחות בלתי מוסברת, אתה צריך לבדוק את האזור לדליפות. כדאי גם לחפש חפץ שטוח ברצפה שאוסף מים בתחתיתו. זה יכול להיות מחצלת או יריעת פלסטיק.

לחות היא בעיה גדולה. עובש יכול לגדול באזורים לחים, והוא עלול לגרום לבעיות נשימה ותגובות אלרגיות. השתמש בתמיסת סודה לשתייה ובוואקום רטוב כדי להסיר כל עובש ולחות. אם אתה עדיין מוצא לחות, אתה צריך להשתמש במד בדיקת לחות כדי למצוא את תוכן הלחות המדויק. ייקח כמה שבועות עד שהאזור הלח יתייבש לגמרי. בינתיים, אתה יכול להמשיך להפעיל את נוגדי לחות ולפקח על מצב הריצוף שלך.

לחות יכולה להשפיע גם על סוג הריצוף שיש לך. אם יש לך רצפת עץ, לחות יכולה לפגוע ברצפה. לחות מופרזת תגרום לשינויים מימדיים ואף תגרום לריח. אם ריצוף העץ שלך נפגע, זה יכול להיות רגיש להירקב.

סימן נוסף ללחות מופרזת הוא ריצוף גלי. כאשר הלוחות הופכים לגלים, הם דוחפים אחד נגד השני, ויוצרים משטחים לא אחידים. בנוסף לכך, עודף לחות עלול לגרום לשינוי צבע בחומרים. כתמים כהים על רצפת עץ יכולים גם להיות סימנים של לחות מוגזמת. הסימפטומים האלה יכולים להיות מלווים בחתיכות.

כאשר הבעיה נמשכת, ייתכן שתצטרך להחליף את ההסכמה. זה הפתרון הכי יעיל וארוך טווח. אפשרות נוספת היא לשנות את סוג הריצוף. תחתית עמידה במים תמנע מהתת-בית להירטב. אם אתה בוחר להשתמש שוב באותו שכר נמוך, ודא שיש לך נקודות חיבור טובות.

פרטים נוספים בלינק המצורף :

https://d-alon.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%9D/%D7%99%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A9-%D7%AA%D7%AA-%D7%A8%D7%A6%D7%A4%D7%AA%D7%99/