כיצד למחזר בקבוקי פלסטיק בבית


למחזור בקבוקי פלסטיק יש יתרונות רבים. קודם כל, ניתן למחזר אותם למוצרים. בקבוקים נמחצים לרוב לחתיכות קטנות או נגרסים לכדורים קטנים יותר. הבקבוקים נמכרים לחברות שממיסות את הפלסטיק. פלסטיק ממוחזר יכול לשמש לייצור מוצרים חדשים רבים, כולל שחזור שהוא סבון נוזלי. שנית, תהליך המיחזור ידידותי לסביבה, כיוון שהוא דורש אנרגיה ומים מינימליים.

לבסוף, ניתן למחזר כובעי בקבוקי פלסטיק. אם יש לי הכובעים חותם פלסטיק, אתה יכול למקם את פקקי הבקבוק בפח מחזור. שטיפה אינה הכרחית. עם זאת, מחזרי פלסטיק רבים תומכים בנוהג כולל הכובעים. ניתן למחזר את הפלסטיק למוצרים חדשים אם אתה עוקב אחרי ההוראות לפני שאתה לוקח את הבקבוקים למרכז המחזור. כדי להימנע מבזבוז זמן, חשוב לדבוק בכללים מקומיים.

אם אתה לא יכול למצוא סל מחזור בשכונה שלך, אתה יכול לקחת בקבוקים למרכז מחזור מקומי. אתה יכול לקחת את בקבוקי הפלסטיק שלך באוטובוס או שאתה יכול לקחת אותם למרכזי מיחזור בתוך כמה רחובות. חלק מהמדינות מציעות כסף עבור פלסטיק ממוחזר. חפש תווית על הבקבוק שכתוב עליה ”החזר כספי” או ”CRV”, ותבקר באתר האינטרנט של העיר כדי לברר יותר על התוכניות שלהם.

למחזרים מסוימים לא אכפת אם תוויות הן על הבקבוקים, אבל אולי כדאי לך להסיר אותם לפני שאתה לוקח אותו למרכז מיחזור. חלק ישלמו עבור המשקל של הבקבוקים שלך. אם אתה ממחזר בקבוקים רבים, אתה יכול לחסוך זמן ואנרגיה על ידי מילוי ההוראות שלהם. באפשרותך להשתמש באותו מיכל מיחזור עבור פריטים מרובים. זה יחסוך לך זמן וימנע מספר נסיעות. זה יחסוך לך הרבה זמן.

כשאתם מוכנים לקבל את המחזור שלכם, חשוב לזכור שלרוב מרכזי המיחזור לא אכפת מהתוויות שעל הבקבוקים. הם רק רוצים את משקל הבקבוק שלך. אם אתה לא בטוח איך למצוא מרכז מיחזור, תבדוק באתר שלך כדי ללמוד יותר על האפשרויות שלך. ניתן גם למחזר כובעים ללא צורך להסיר את התוויות באזורים מסוימים. זה יחסוך לך זמן. ברוב הערים יש מרכזים רבים שמקבלים את החומרים הניתנים למיחזור.

אם אין סל מחזור לידך, אתה יכול להביא את הבקבוקים שלך למרכז מחזור מקומי. רוב המרכזים נמצאים במרחק נהיגה והם נגישים בקלות על ידי תחבורה ציבורית. כמה מרכזים מציעים מזומן עבור בקבוקי הפלסטיק שלך. אתה יכול לבקש מהעובדים במרכז המיחזור לחתום על בקבוק הפלסטיק עם המילים ”החזר כספי” או ”CRV” עליו. כדי לברר אם יש תוכניות זמינות באזור מגוריך, בקר באתר האינטרנט של עירך.

בנוסף להפחתת הזיהום, מיחזור בקבוקי פלסטיק יוצר גם עבודות. אנשים שעובדים במרכזי מיחזור אוספים חומרים למחזור ועובדים במרכזי מיחזור. עבודות אלה יכולות לעזור לך לחסוך כסף וזמן. אתה יכול גם לשלם עבור החומרים הממוחזרים שלך בדרך זו. כך תוכלו גם להיות בטוחים שמרכז המיחזור יקבל את בקבוקי הפלסטיק שלכם. יש כל כך הרבה יתרונות למיחזור ושימוש חוזר במכלי פלסטיק. אין גבולות על כמה אתה יכול למחזר.

יש מרכזי מחזור שלא אכפת להם מתוויות או חותמות פלסטיק על בקבוקים. אפשר להסיר אותם לפני שמביאים אותם למרכז המיחזור. ברגע שאתה משפשף את הפלסטיק עם מברשת או בד, אתה תישאר עם בקבוק נקי, יבש. אם אתה צרכן אחראי, אתה צריך גם לנסות למחזר פקקי בקבוקי פלסטיק. הם יכולים להיות ממוחזרים, בתנאי שהם לא מכילים נוזל.

אפשרות נוספת למיחזור בקבוקי פלסטיק היא תרומתם למרכזי מיחזור. במרכזים אלה יש לעתים קרובות פחים בקהילות המקומיות שלהם וגם מוכרים אותם ליצרנים. למרבה המזל, יש כמה סוגים שונים של שירותי מיחזור, כך שלעולם לא תהיה לך בעיה למצוא אחד טוב באזור שלך. תרגיש טוב אם תעזור לסביבה ברגע שתקבל את ההחלטה לתרום את המיחזור שלך לצדקה.

פרטים נוספים: מיחזור בקבוקי פלסטיק, green-point