בניית גג רעפים – דברים שיש לדעת

בניית גג רעפים

יש כמה דברים שאתה צריך לדעת על רעפים. אלה כוללים את סוגי אריחי הגג ואת יתרונות השימוש בהם. לפני שאתם בוחרים באיזה גג להשתמש, זה רעיון טוב ללמוד על הסוגים השונים. אולי אתם תוהים אם האריחים האלה עמידים למים ועמידים. המשך לקרוא כדי ללמוד יותר. מאמר זה יספק לך את כל המידע הדרוש לך כדי לקבל החלטה מושכלת. ‏

מהם אריחי הגג הנפוצים ביותר?

ישנם מספר סוגים של גג רעפים, אך חלקם מתאימים יותר למקומות מסוימים מאשר לאחרים. באסיה יש כמה מהדוגמאות היפות ביותר לגגות מבוססי אריחים. בגלל שבתיהם הכפריים הפכו לשער, הסינים מיומנים בשימוש באריחים לצורכי גגות. בעולם העתיק, גג רעפים היו נפוצים. אלה כמה דוגמאות של גגות עשויים מסוגים שונים של אריחים וההבדלים ביניהם.

יש למעשה 18 סוגים של גג רעפים. לכל אחד יש יתרונות וחסרונות. אתה יכול לבחור את האריחים המתאימים לבית שלך בהתבסס על התקציב והמראה הרצוי שלך. חשוב לשקול את גודל הגג שלך ואת מספר האריחים שתצטרך. בנוסף, הגודל ישפיע גם על מהירות ההתקנה. לפני שאתם מתחילים לחפש סוגים שונים של גג רעפים, חשוב שתדעו כמה אריחים תצטרכו.

חימר, בטון ולוח הם אריחי הגג הנפוצים ביותר. גג רעפים חימר יכולים לחזור כמה מאות שנים אחורה לימי המשיח. ייתכן שאנשים קדומים אלה חיו במערות, או במקלטים טבעיים באזורים הרריים. אולי לא הייתה להם ברירה אלא להגר או לחזור למקלטים זמניים. הם שימשו פעמים רבות כדי להגן על בתים מפני מזג אוויר קשה. השימוש באריחים לא היה מוגבל לגגות.

האם רעפי גג עמידים בפני מזג אוויר?

אם אתה מחפש לשפר את האסתטיקה של הבית שלך, אולי אתה תוהה, האם רעפי גג עמידים? בגלל המרווח בין האריחים לגג, גגות האריחים עמידים יותר מחומרים אחרים. זה מונע מחום השמש להגיע לביתך. זה מאפשר בית קר יותר ועוזר לך לחסוך כסף על מיזוג האוויר שלך. הדבר מועיל במיוחד למי שחיים באקלים מתון. עם זאת, אתה עדיין צריך לשמור על האריחים שלך כראוי להאריך את תוחלת החיים שלהם.

גגות חימר עמידים יותר מגגות בטון, אם כי תוחלת חייהם משתנה על פי הערכות. גגות חימר נמשכים בממוצע 100 שנים, בהשוואה ל-50 שנה עבור אריחי בטון. גגות חימר יכולים גם להגדיל את ערך ביתך. אתה לא צריך להחליף אריחים שלמים, אז אין לך את ההוצאות של תיקונים יקרים. ניתן להתקין גג רעפים חימר אם ביתך ממוקם באזור שטוף שמש.

גג רעפים בטון עמידים יותר לשבירה מאשר צפחה או חרס. פחות קשה להתקין אותם מאשר אריחי צפחה. עם זאת, גג רעפים בטון ידרשו חיזוק בחלק מהגגות. רכישת אריחי בטון ממקור מכובד חשוב. לשכור חברת גג כי הוא מנוסה ומחויב. איש מקצוע יוכל להעריך את הצרכים שלך ולהמליץ על הפתרון הטוב ביותר. אם אתה עדיין לא בטוח, צור קשר עם מהנדס מבנים וקבל הערכה.

גג רעפים מציעים יתרונות רבים

בין היתר, בניית גג רעפים משפרים את הקסם האסתטי של כל בית. האסתטיקה הטבעית של אריחי הגג, כמו גם מגוון הצורות והפרופילים שלהם, מאפשרים אינסוף אפשרויות לקישוט. הם שומרים על צבעם לאורך זמן. גגות אריחים הם עמידים ביותר ויכולים לעמוד בפני נזקי מים ואש, להגדיל את ערך הבית ולהגדיל את מחירו החוזר. הנה כמה יתרונות אחרים של שימוש בגג רעפים. המשך לקרוא כדי ללמוד עליהם.

אריחים אלה מספקים גם בידוד תרמי ואקוסטי. מכיוון שהם עמידים יותר מיריעות מתכת קלות משקל, הם האפשרות המועדפת לבידוד תרמי ואקוסטי. יתרה מזו, הן עומדות בפני שאיבת רוח טובה יותר מיריעות מתכת קלות משקל. כל התכונות האלה הופכות את גג הבטון לאפשרות ידידותית לסביבה עבור בית. אז, מה היתרונות של שימוש בגג רעפים בטון? אריחים אלה יכולים לעזור לבחור את האפשרות הטובה ביותר בשבילך הביתה.

ניתן גם למחזר גג רעפים, בתנאי שהחומר המשמש לייצור אותם ניתן לשימוש מחדש. המסה התרמית הגבוהה של האריחים מסייעת לווסת את הטמפרטורה בבית. ניתן למצוא אותם בחימר, בטון, לוח ומתכת ולבוא במגוון רחב של צבעים וסגנונות. גג צפחה עשוי להיראות דומה לרעידות עץ או רעפים מסורתיים. אריחי צפחה יכולים להיות אופציה מודרנית אם אתה מעדיף מראה עכשווי יותר.