איך בריכות נוי יכולות לשפר את הגינה שלך?

בריכות נוי

בריכות נוי הן דרך נהדרת להוסיף חיות בר לגינה שלך. הוספת בריכה לחצר האחורית שלך תספק בית גידול, מזון ומים לחיות הבר המקומיות באזור שלך. כאשר מתכננים את מערכת הסינון של קוי ריד, בחרו צמחים שישגשגו בבריכה שלכם. צמחי מים צפים או עמוקים הם הבחירה הטובה ביותר, אבל אתה יכול גם לכלול שוליים במסנן קוי שלך כדי לשמור על רמת לחות נכונה בתחתית הטרריום.

העיצוב של הבריכת נוי שלך חשוב כדי להתאים את שאר הנוף שלך. בחר חומרים שיתאימו לסכימת השתילה הנוכחית שלך. אתה יכול גם לבחור צבעים מנוגדים כמו סלילת כתום לניגוד סלעי בריכה כתומים. בנוסף, אתה צריך לשקול את סוג הצמחים שאתה רוצה בבריכת נוי ריד שלך, וכמה מקום יש לך למקם אותם.

כאשר מתכנן המיקום של הבריכת נוי שלך, זה קריטי לשקול את המיקום של הבריכה. זה צריך להיות בטוח עבור חיות מחמד וילדים. בנוסף, הוא צריך להיות ליד שביל הליכה כדי שיהיה קל לנקות אותו. עליך גם לשקול את מיקומה של הבריכה במונחים של אור שמש, שכן רוב הצמחים הימיים זקוקים לשש עד שמונה שעות של אור שמש מדי יום.

מה צריך לשקול כאשר מקימים בריכת נוי?

כאשר בוחרים מיקום לבריכת נוי, לשקול את הנוף הטבעי באזור. אגם סימטרי יוסיף סימטריה לחצר שלך, אבל אגם מלבני ייתן לו מראה טבעי יותר. אם יש לך שביל בחצר האחורית שלך, לוודא שזה גבוה מספיק כדי לאפשר למים לרוץ בחופשיות. זה יכול למנוע מחיית המחמד או הילד שלך לקפוץ לתוך מיכל הקוי.

הסוג של בריכת נוי שאתה מחליט להתקין בחצר האחורית שלך צריך להשלים את שאר הגינה שלך. זה צריך להתמזג עם הנוף הקיים. אם הבריכה שלך נמצאת ליד המרפסת, בחר אזור מרוחק מילדים וחיות מחמד. אם אתה מתכנן בריכה שמשקיפה על הגינה שלך, תוודא שיש לה שביל הליכה. מסלול יכול לגרום לאגם הקוי שלך להיראות יותר מושך וטבעי.

https://www.youtube.com/watch?v=4aUEXlnkYSE

כאשר מתכנן בריכת נוי, אתה צריך לשקול הנוף הטבעי של החצר שלך. אתה צריך לנסות להתאים את הצבע של הבריכת נוי עם הצמחייה הקיימת בגינה שלך. ניתן להשיג זאת על ידי הערכת גודל הבריכת נוי שלך והסביבה. חשוב להתאים את צבע הדשא הקיים לחומרים שנבחרו. תוכל גם להשתמש בצבעים מנוגדים, אך זכור שהדבר עלול להיות מסוכן עבור חיות מחמד וילדים.

יש יתרונות רבים לבריכת נוי. הוא יכול לספק מקום מבדר למשפחתך ולאורחייך, והוא אפילו יכול לספק מים לצמחים בגינתך. בריכת נוי יכולה גם להגדיל את המגוון הביולוגי בגינה שלך ולשלוט במזיקים. יש כמה חסרונות לבריכת נוי. במונחים של גודל, בריכת נוי רי צריכה להיות בערך באותו גודל כמו שאר הגינה שלך.

צורת האגם היא שיקול חשוב. זה צריך להיות הרמוני עם הנוף שמסביב וסימטרי. זה גם צריך להיות אורגני ולהיראות טבעי. זה צריך להיות ממוקם היטב ויש לי מראה אורגני. יש להציבו באזור המושך חיות בר ואל לו להתחרות בצמחים אחרים בגן. עליך לשקול את גודלה ומיקומה של הבריכה כדי להבטיח שהיא תיראה טבעית ורצויה מבחינה אסתטית.

בריכת נוי היא דרך נהדרת למשוך חיות בר לגינה שלך. בריכת נוי מוקפת בצמחים ימיים. זה הופך את זה לאידיאלי למשוך מינים רבים של חיות בר. בריכת נוי-ריי היא מקום נהדר לאגם. קוי-ריי הוא תוספת נהדרת למרחב החיצוני שלך.